Marketing in prodaja sta ključna za uspešnost in trajnostno rast vsakega podjetja. Dobri marketinško-prodajni rezultati so odvisni od načrtovanja, odlične izvedbe in zavzetosti vseh zaposlenih, ne samo zaposlenih v marketingu in prodaji.
Kako pripraviti segmentacijo strank, da boste razumeli potrebe vaših kupcev in prilagodili način komunikacije;
Kako izbrati primerne komunikacijske kanale in poti;
Korake za načrtovanje, razvoj in izvedbo marketinške strategije;
Zakaj je merjenje učinkovitosti marketinških in prodajnih aktivnosti pomembno;
Kako nam lahko orodja umetne inteligence olajšajo izvedbo marketinško prodajnega procesa;
Zakaj je pomembno, da se vsi zaposleni vključujejo v proces marketinga in prodaje.
O predavateljiciDina Potočnik je magistrica poslovnih ved, prejemnica kar treh priznanj za najboljše inovacije regijske gospodarske zbornice. Od leta 2005 vodi marketing in prodajo DOBA Fakultete, vodilne online fakultete z dva tisoč študenti iz 46 držav sveta. Je članica upravnega odbora društva za marketing Slovenije in aktivna članica Združenja Manager. Marketing razume kot gonilo rasti in to dokazuje z rezultati - vsakoletna 10% rast števila študentov iz Slovenije, Hrvaške in Srbije.