Novice

Spremljajte naše novice
02. november 2020

O prihodnosti in izzivih marketinga in poslovanja

DOBA Fakulteta je v elektronski obliki pravkar izdala zbornik recenziranih razširjenih povzetkov 10. Mednarodne znanstvene konference fakultete.DOBA Fakulteta je v elektronski obliki pravkar izdala zbornik recenziranih razširjenih povzetkov 10. Mednarodne znanstvene konference fakultete “The future of global business and marketing: how will smart companies deal with challenges and opportunities?”. Zbornik sta uredila visokošolska učitelja Pedja Ašanin Gole in Tina Vukasović, ki je obenem tudi programski vodja letošnje konference, ki bo 11. novembra potekala online. Vsebuje 53 razširjenih povzetkov konferenčnih prispevkov skupaj 73 avtorjev. Vsak prispevek je bil pred uvrstitvijo v program in zbornik konference dvojno anonimno recenziran s strani članov mednarodnega programskega in recenzijskega odbora konference.

Glede na pestro in aktualno tematiko prispevkov, ki so organizirani v dva tematska poglavja - marketinški izzivi in priložnosti ter izzivi in priložnosti v poslovanju in menedžmentu - je pričujoča e-monografija nedvomno hvaležno branje o najnovejših trendih na navedenih področjih.

Prelistajte e-monografijo >>

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Deli