Novice

Spremljajte naše novice
18. maj 2022

Gostujoče predavanje: Kako uspešno zastaviti spletno prodajo?

Študenti programa Komerciala bodo gostili ustanoviteljico in solastnico podjetja Malinca, Nastjo Kramer Pesek. V enournem gostujočem online predavanju pri predmetu Spletna prodaja, ki bo v sredo, 25. 5. 2022, bo spregovorila o postavitvi in vodenju spletne trgovine.

Spletna prodaja je del programa Komerciala, ki je edinstven program v Slovenji in ga izvajamo le Višji strokovni šoli na Dobi. Nastja Kramer Pesek je ustanoviteljica in solastnica podjetja Malinca.

Zgodba Malince se je pričela leta 2013, ko sta si Nastja in soustanoviteljica Andreja od staršev sposodili 7.500 € za ustanovitev podjetja in iz svojih hobijev in znanj razvili spletni posel. Malinca je že nekaj let zapored prejela tudi nagrado za spletnega trgovca leta.

Malinca je danes blagovna znamka z zdravo prehrano, prehranskimi dodatki in naravno kozmetiko, ki ji zaupa že več kot 350.000 Slovencev, Hrvatov, Avstrijcev in Nemcev. V ponudbi imajo približno 100 različnih izdelkov, ki so plod lastnega razvoja. Hkrati pa je Malinca tudi portal z nasveti za zdravo življenje in enostavnimi, preizkušenimi recepti za vsak dan. Malincini izdelki so na voljo na spletu in v prodajalnah DM, drogerijah TUŠ, hipermarketih Mercator ter ostalih.

Nastja je vizionarka, navdušenka nad marketingom in zdravim načinom življenja. V zadnjem času opravlja predvsem funkcijo vodje svoje 14 članske ekipe. V prostem času rada eksperimentira v kuhinji, še raje pa se prepusti izbrani hrani kakšnega kuharskega mojstra. Njena strast je redna telovadba, ki ji pomeni način sproščanja in premagovanja stresa. Svoje baterije polni na potovanjih, od koder vedno pride z novimi in svežimi idejami. Osrečujejo jo mož Filip, sinček Mateo ter kužika Zara.

Veliko časa posveti branju knjig in različnim izobraževanjem, ki ji pomagajo pri osebni rasti in posledično tudi pri rasti samega podjetja. Svoja znanja pogosto deli med številne podjetnike in ostale željne znanja s področja podjetništva, marketinga in zdravega načina življenja.

Njen moto je work smart – have fun – make a difference.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli